Presentació del llibre Pensamiento monógamo, terror poliamoroso
Del febrer al maig, CoEspai acollirà el Cicle En Primera Persona, un cicle de literatura i conversa amb el qual pretenem dotar a la ciutat de Girona i les persones que l’habitem d’un espai on poder compartir inquietuds, dubtes, experiències i estratègies entorn els cossos, desitjos i sexualitats dissidents.
Per això, comptarem amb la presència de quatre de les veus que més ressonen actualment a l’escena feminista i LGTBQ de Catalunya. En aquest ordre, la poeta i rapsoda cuir Txus García; l’escriptor i dramaturg Sebastià Portell; la investigadora i activista Brigitte Vasallo; i el sociòleg i activista trans Miquel Missé.
La tercera sessió es realitzarà al CoEspai (C/ Anselm Clavé, 32, 3r, Girona) el dimecres 10 d’abril a les 19 h de la tarda, i correrà a càrrec de Brigitte Vasallo que ens presentarà ‘Pensamiento monógamo, terror poliamoroso’.
Brigitte Vasallo (Barcelona, 1973) es defineix a sí mateixa com a escriptora a batzagades, formadora, activista LGTB i feminista ‘bastant més preocupada pel racisme i el gènere del racisme, que pel gènere en sí mateix’.
Col·labora en diversos mitjans de comunicació, entre ells eldiario.es, La Directa o Píkara Magazine, i també és docent del Màster de Gènere i Comunicació a la Universitat de Barcelona, a banda de realitzar múltiples seminaris i conferències a nivell nacional i internacional. Forma part del Col·lectiu I i és integrant del grup Red Musulmanas, un col·lectiu de dones que cerca la difusió del feminisme islàmic. Pel seu compte, investiga el pensament monògam i sobre la captació de reivindicacions feministes per part dels discursos islamòfobs, en el que anomena pinkwashing. El 2013 publica el seu primer llibre, Porno Burka.
Presentació del llibre Pensamiento monógamo, terror poliamoroso
GIRONA,
GI
|